woensdag 14 mei 2014

crochet * moederdag

Moederdag omslagdoeken...

Hier (klik) maakte ik de omslagdoek voor mijn dochters.
Deze voor m'n moeders.
 Voor mijn schoonmoeder de donkerblauwe en voor mijn moeder de lichtgrijze.

 Altijd best spannend om iets te geven wat ik zelf heb gemaakt.
 
 Gelukkig waren ze er blij mee. Mijn schoonmoeder was juist vorige week op zoek gegaan naar een omslagdoek. Zonder resultaat (gelukkig voor mij ;-) want nu kwam hij op het juiste moment.
Nu mijn dochters, moeders en ikzelf in een omslagdoek rondhopsen heb ik er even genoeg gehaakt.
Al moet ik zeggen dat het een leuk patroon blijft om te maken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, super leuk alles wat jij haakt! Door jou, (via facebook ,je moeder als vriend) ben ik ook weer gaan haken. Vanaf de lagere school nooit meer gehaakt. Nu sjaals aan het haken voor de kleindochters! Heerlijk om te doen, in leuke kleuren die bij de jas passen. Elke keer kijk ik even op je blog, en elke keer ben ik weer verrast door de leuke dingen die je haakt! groet Tera Pul

    BeantwoordenVerwijderen